fredagkväll

Först träning sen skyndade jag mig hem och gjorde iordning mig och sen drog, Hanna,Paulina,Jag,Lovisa,Jenny och Li till klubben. Där stannade vi till 10 och kim och dom var där igen och vi förklarade för dom varför man INTE ska röka, ahha! Sen ringde lovisa johnny och så drog vi till centrum där Michel bodde (?) och dom var typ lite ... och lovisa åkte med dom upp och vi stannade utanför, sen kom dom ner och så gick vi en bit sen drog vi hem, dom var jäääääääätte tråkiga och konstiga det var typ några killar jenny och lovisa känner. Och nu kom jag precis hem. Imorgon blir det träffa Venus,Emelie,Hanna,Li,Jenny och kanske klubben på kvällen. KOM DIIIIT!!

Hahhahaha och Lovisa skämde ut sig för Michel och dom ville ha cigg och då skulle dom komma till oss, så lovisa frågade några killar "har ni cigg?" och dom typ dog av garv (?) sen mobbade dom henne, hihi (a)
Mycket roligare än det låter xD

Smsen krånglar, dom kommer typ 3 timmar efter man skickat dom. eh, skumt? ;o

Nu ska jaaaaaaag geeka, pussarrrrrrrrr

Btw, igår slingade jag min utväxt så nu slipper jag skämmmaaas över den! wiiie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0