hatar,hatar & hatar rubriker :)

Igår först var det skola, tråkigt som vanligt (a) Sen tandläkaren, och hanna följde med och jag fick reda på att min hemska ställning i munnen kanske kan tas bort nästa gång jag ska dit! Wie.
Och när vi åkte hem i bussen började hanna sjunga carola "fångad av en stormvind" (?) inför hela bussen, herregud! Sen sjöng hon utanför bussen och så står ett gäng killar och skrattar och säger Hej hanna, hahahahahhaha dom kände hanna och hon sjöng carola xd

Sen drog vi till centrum och chillade där ett tag och sen kom, Johnny (svaning?),kim(inte hannas kille),adam,tommy. Och vi drog till klubben där bengan var och hanna,jag och li snackade "gamla minnen" med han och berättade lite privata saker, HAHAHAH! Sen var vi på klubben och det kom och gick folk och sen drog vi till donken och åt och köpte gurkaaa! Sen till klubben igen och Johnny,kim och adam var kvar och bengan såklart. Sen stängde klubben och då gick hanna och jag home och tog bilder och drack coooooooooola.

Pussssssssssssssssssssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0