LÖRDAAAAG OCH SÖNDAG!

Lördag: Kollade på 95:ornas match vi satt sek, jag venus och li. Sen åt vi i hallen och kollade på harems match, sen drog vi till donken med elias,venus, li och hanna. Sen till vasalund och då kollade vi på P-95's match, och efter matchen körde jag,venus och emelie  match mot Patrick,Niklas och Ludde och vi ägde dom, heheh (a) Seeeeeen var venus och emelie med promi och christian och hanna och jag med elias. Sen drog hanna och jag till klubben vid halv nio och träffade li och jenny där. Sen kom venus också och sen kom JAAAACK! VI TRÄFFADE JACK OCH LEO! Herregud vad jag saknat dom :D Men ialafall leo hade typ dragit till sollentuna så det var bara jack på klubben. Sen gick vi in till köket och så var joy (stavning?) där och li trodde han hette YOO! Hahahhahaha, men iallfall joy och simon var där och vi typ skämde ut oss för dom och garvade som fan! Sen stängde klubben vid 10 och då drog vi ut och joy bärde upp hanna upp och ner, hahah sen venus blev fett seriöst och ba: släpp ner henne:o hahahah men sen gick jenny, och jag,li,venus, hanna och jack gick hem till hanna där vi drack julmust och hade allmänt kul. Sen drog venus och li, och jag,hanna och jack låg i hannas rum och snackade typ. Sen var jack tvungen att gå 02:00 typ och jag ochc hanna låg uppe ett tag och somnade sen.

Söndag:  Vaknade hos hanna och sen match mot NUBF och vi vann med 81-46. Sen nu sitter jag här och geekar. Måste plguga tuuuuvär -.- tråkig dag typ...

BYE

tog typ inga bilder fast jag hade med system, dog på hannas och mina "homies" johnny,johnny 2,patrick m.fl hahah, lägger in sen. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0