rubriker suger fortfarande..

JAAAAAAAAAAG ska börja skriva igen, assååååååå ofta inte upptadera en gång i veckan.

Jullafton snart och Lis mamma är sjuk. Så det blir nog att jag får hjälpa li eftersom vi ska vara hos li och hennes famlilj på jullafton. Och hanna ska vi träffa också då, för dom bor ju i samma hus. Julklappar måste slås in också. 
 
Och imorgon blir det doris och tisdag vet jag inte, sen jullafton sen ledig,ledig,ledig träffas? Har en julklapp till nån som vill ha, för den som skulle få den kan ju inte få den nu :( Men får vl ge den till nån sötsak eller mig själv (a)

Sen ska jag kanske bli brunett, wiiiiiiiiiihu. Men bara några månader, färgar blont igen sen. Om jag ens ska färga. Sen kommer ju assie sötnos tills sthlm under lovet och vi ska köpa hårförlägningar till henne. Assie är söööötast!
Börjar skolan den 7:e :(
´
Igår var det BÄST med li,tanja,julia,hedda,jenny och venus.
Och sen saknar jag ju kristine massor.

Sen orkar jag inte skriva sen mer, haaaaaaaaaaaaaaaaaaaha oseriöst.

Puss på rumppannnnnn

Kommentarer
Postat av: juliaaa

hedda som hediyeh? :) <33

2008-12-21 @ 22:08:36
Postat av: sofia

va? :p

2008-12-22 @ 21:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0