SOFIA ÄR KLANTIG! :D

hahahahah säger jag bara..
Först, helgen har varit chill och vi har köpt ny dator hos papi så han har fixat med den så har inte kunnat skriva bloggggggggg. Men I lördangs ja.., ahahahhaha ingen får veta utan dom som vet hihi (a) Men vårt lag har SLAGIT REKORD PÅ MATCH! 105-17, ojojoj va?! :D Men i söndags drog jag och hanna till venus och sen kom li. Sen kollade vi på en match in the Vasalund samtidigt som vi proppa i oss goodisärgott och spelade basket. Sen var det match på kvällen mot ALVIK 93, och VI VANN SÅÅÅKLART med typ 71-43 eller nåt.  Och dom är 93, wäähh!

Och så började klumpiga dagen för mig, idag asså..
Pappa väckte mig halv 7 och jag hade sovmorgon så jag sa att han kunde gå till jobbet och att jag vaknar snart. MEEEEEEEN duktig som bara jag är hade jag stängt av väckarklockan och pappa ringde och väckte mig 8. Så jag hade typ 40 min på mig, så jag slängde mig i duschen och stressade ihjäl, och när jag plattat klart håret la jag den på golvet och råkade TRAMPA på den, ajajajaj! Först kändes det knappt så jag fortsatte göra mig iordning men sen börejade det svida och kollade under foten, då var det brännsår, inte så stort men herregud så ont det gör! Så jag stressade och när jag skulle ta på mig strumpan gick det inte, så ont gör det.. Så ringde pappa som satt i möte och sa att jag inte kunde hinna till bussen och jag går på tå och ser helt sepe ut när jag går xd Haha, och jag slutar 12:40 så det är ingen idé att gå till skolan eftersom det tar några år för mig att gå.. :( Träna kan jag heller itne idag, jag hoppas VERKLIGEN att det blir bra för resten av veckan vill jag träna. Jag kanske kan skjuta skott idag på träningen, får se. Tur att träningen är i skytteholmsskolan för då är det nääääääära :D

Men det är inte allt; när jag satt och spolade kalltvatten på min fot ringde det ett nummer, och mamma hade sagt att ett liknande nummer ska man inte svara på för det är typ en sattelit eller nåt så det kostar massor om man svarar.. Men jag svarade och numret la på direkt, så får se om det blev en dyr räkning nu.. jag känner mig hemsk stackars pappa :( Tänk om det blir jätte dyrt.. Rädda mig :'(

Kommentarer
Postat av: irma:)

jätte fin blogg=)

2008-12-16 @ 14:20:01
URL: http://irmiis.blogg.se/
Postat av: Lovisa

SERIÖST SOFIA, JAG DÖR AV GARV , HHAHAHA ^^<3

2008-12-16 @ 18:47:47
URL: http://allaslovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0