veckan (?)

Har inte skrivit på ett tag, ooooooorka! :D
men i tisdags var vi på klubben på kvällen, först var jag hos pappa och fixa lite saker :) . Och på klubben snackade vi om Leo och Li med Bengan och jag ringde samtidigt Jack och sa att han skulle hämta Jesper och Leo. Och gissa vilka som kommer in precis då?! Jesper och Leo HAHAHHA, gissa om vi garvar ihjäl oss? xd Haha, men dom var där och sen kom WILLE, WILLEEEEEEEEEEE som jag inte sett på 100 år, men wille,jack,jesper,leo,jag,hanna,li,kim och johnnie spelade pingpong chong long (?) precis som gaaaaaaaaamla tider asså!
Och precis efter jag slutat innan jag drog till papi skyndade jag och hanna oss till skytteholmsskolan och träffade MASSOR med folk och lärare haha x'd och stackars henrik kommer aldrig få hanna :)  men jag saknar skytteholm mindre nu, så jävla piss äcklig skola -.- men rolig.. hihi (a) nä men never mer börja in skytteholm jao ming :)


Imorguun blir det lite doonken och sennn lite match o stats och sennnn lite vet inte :) kannnnnske träffa nånnn? ellerrrrr? Sen i helgen vet jag innnnnnnnnte, kannnnnnnnske träffa några from hannas klass? nööö jag vetefan faktiskt. Match on lördag iaf. Nu orkar jag not skriva anymorre. ni får have it bäst (;
 

Kommentarer
Postat av: assiiiwws

söötiiis, :] I miiss uuhh :]<3

2008-12-11 @ 13:23:12
URL: http://assiies.blogg.se/
Postat av: Lovisa

DU HÄLSA INTE PÅ MIG DIN BÖG :o

2008-12-11 @ 19:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0