lördagar är roliga

vaknade hos hanna för har ju slaggat där med li & hanna. Det var roligast! Sen drog vi iväg på match och vann med 7 poäng. Efter det drog jag och hanna till stan, köpte fjällräven greenland jacka, två par stövlar, tröja, kofta, nagellack m.m. och träffade sen venus där. Det var roliiiiiiiiigt. Sen gick jag och hanna, och drog till solna c och åt en "middag" typ inga kommentarer xd

Sen sååååååååå skulle vi träffa jenny och lovisa runt 20:00 och då gick vi till klubben. På klubben körde vi "fotboll" och sen kom jack och några och då hängde vi med dom ett tag, haha! Och jesper sjulle komma, men han kom aldrig den dissaren. Sen gick dom tråkisar och då kom martin och vi typ satt på klubben till 22:00 för då stängde dom -.- Så vi gick ut och körde snöbollskrig, kaaaaaaaallt! Sen gick vi in i ett stooort läskigt tält som ekade, hihih och typ jag och hanna gick ut och åkte skidor på fötterna istället, för tältet var kallt och mörkt. Sen gick bara jenny frfån oss med martin och lovisa, och jag och hanna stog och väntade typ länge, sen tröttnade vi och gick.. tack jenny..

Nu kom jag hem typ, och imorron blir det madagaskar 2 med älskade hanna. Skulle egentligen träffa lovisa och hennes kompis , men vet inte hur det blir med det.

Lägger in bilder på det jag köpte idag imorrn!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

hahha, ni bara försvan :'O

men det var fett kul, och hanna är snäll <3

2008-11-23 @ 17:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0