RIP SKYTTEHOLMS SNÖBOLLSKRIG!

ja rubriken stämmer.. Asså seriöst INGET snöbollskrig i skolan idag heller?! det är förfan sjuuuukt, jag har kört 100 varenda år och blivit mulad såfort man kommit utanför dörren från skolan men nu när jag bytt är det heeeeeeelt annorulunda.. fett tråk så gick ut med Emelie,Venus,Li,Hanna och Jenny och körde groooovt snöbollskrig med några okända killar. ASKUL verkligen, och utanför skytteholmsskolan oxå.. snacka om minnen och sen massa skytteholmsbarn också. Gud så jag saknar deeeeet! men vill inte byta tillbaka tänker bara på gunnar och hans små mysiga glasögon. HAHAHAH ignen fattar förutom Venus, hanna,emelie och li som ligger brevid och garvar xd.
Men seriösttttttttttttttttttttttt jag är desperattttttttttt! SKYTTEHOLM SKYTTEHOLM SKYTTEHOLM SNÖBOLLSKRIG SNÖBOLLSKRIG SNÖBOLLSKRIG! Herregud vad jag är tönt. Men whatever saknar man så saknar man.
Sen blir det ju lite annorluna sen, heheh secret! ååh vad jag längtar.. :$

Nu är jag med sötnosar och vi har druckit varm choklad efter kriget. Och emelie fick nästan en puss av fredde och erik, hihih (a) vi har deras nummer också,ska träffa dom igen.. Seeeeeen skulle typ lovisa komma men hon var lite seg på att svara på sms eller så var jag seg (a) förlåt lovisa, vi träffas nån annangång<33

NU SKA JAG VARA SOCIAL MOT VÄNNER, CYA!

Kommentarer
Postat av: linda

men shiiiiiiiiiiiet dra till skytteholm då o ha snöbollskrig eller sluta klaga på alfa-.- eller så kanske du kan fixa snöbollskrig själv? :P

2008-11-27 @ 17:25:23
Postat av: sofia

fick jag skulle jag byta tillbaka! Och låt mig klaga så mycket jag vill..

2008-11-28 @ 08:05:49
Postat av: L

go ahead-.-

2008-11-29 @ 23:52:10
Postat av: sofia

sure ;)

2008-12-01 @ 15:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0