snömåndag

Herregud vad det snöade idag! Bussen kom massa försent för att den inte kunde köra normalt. Skolan sög, och vår skola är lite efter (?) för i skytteholm hade vi ALLTID största snöbollskrigen när vi hade snö och här kom dom på det precis när rasten var slut. Eh, saknar skytteholm som fan! Skulle säkert vart mulad 40503900099 ggr nu om jag gått där hörde av mina gamla klasskompisar därifrån att dom haft det "årliga" snöbollskriget... avis*
Men efter skolan drog jag hem och sen träning, efter träningen hade vi snöbollskrig och jag blev mulad -.- Sen när jag skulle hem såg jag säkert helt sjuk ut för hade JÄTTE hala skor så ramlade säkert 8 ggr, och folk gick förbi -.- Whatever nu ska jag dricka varmchoklad och värma mig för jag är dyngsur! :o
Imorrn blir det skytteholm med underbaringar och vi ska ha snöbollskrig, mohaha!

puuuuuuuuuuuuussar

Kommentarer
Postat av: Lowisha.bilddagboken.se

hhahah, du det är alltid snöbollskirg, men man får inte ha på sklogården för då kommer sigge sprigandes och dampar :O HAAHAH<3

2008-11-25 @ 18:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0