varje dag med hanna i helgen!:O

varit med hanna varje dag sen i fredags. Haha, men roligt har det varit.
Fredag; li,kim och hanna.
Lördag; klubben med, jenny,hanna,lovisa,jack m.fl, martin,snöbollskrig,diss..

Och idag skulle jag och hanna se madagaskar 2 och innan bion såg vi markus, HAHA! typ skäms. Och på bion satt vi brevid två omogna killar som tyckte vi hade roligt (?) och hoppas inte nån tror vi var på bio med dom -.- Haha, men efter bion köpte jag ett sött linne från topshop och ett nagellack. Sen drog vi hem till hanna och sen kom alexandra. Och sen var det dags och gå hem för var tvungen att göra lite saker.

Sen har jag en sak jag måste bestämma mig för, och jag vet verkligen inte.. rädda mig!

Lägger in på bilder på det jag köpt under helgen senare, dorre har ju min system så det får bli fula mobilbilder xd

CYA, btw så är jack en dissare. Han gillar henrik,sabina och mickaela mer än mig och hanna :'( </3

Haha, jag borstar håret och isabelle checkar in sig själv. Från halloween, har bildbrist (;

Kommentarer
Postat av: isabulle - kanelbulle (;

hahahahha, sjukt tråkig bild xD

2008-11-25 @ 15:11:16
URL: http://isabelle.blogg.se/
Postat av: Julia

var madagaskar2 bra?

2008-11-25 @ 15:16:06
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0